عندي رسيفرين ستاركوم 6300 usb موصولات على لاقط رباعي --- المشكله انه الجهازين بيعملو freeze للصوره وبيبطل الريموت يجاوب حتى ازيل الجهاز من الكهرباء
اعطيتهم سوفت وير عن طريق الفلاشه واخذو السوفت وير ولكن نفس المشكله
< ملاحظه -- ما بيعملو freeze في نفس الوقت ارجو الحل مع الشكر
اخي الحل هو ان تستخدم سوفت وير الشكركه الاصلي وهو موجود على الموقع واستخدم سوفت وير
2008 القديم
بدون اي تحديثات واعمل اسعاده ضبط المصنع بد ذلك والباسوورد هو 0000
وانشاء الله تنحل المشكله....
المفضلات