السلام عليكم
الرسيفر اللي عندي g-guard fta 2m 7b اليوم كل القنوات لما افتح عليها كان يعطيني bad signal عملت auto search وما نزلي قنوات جديده >>>بعدين عملت اعادة بيانات المصنع يعني حذفت الداتا اللي موجوده ف راحت كل القنوات ...هلا انا مش عارفه انزل اي قناه ....مالرجاء المساعد باقصى وقت...ومشكورين
مشكلتى هى اننى املك جهاز ريلوك r2 يوجد على بعض المنتديات انة يتعامل مع القنوات المشفرة عن طريق الانثرنت على فك الشفرة ما هو المطلوب ولو احسن ممكن طريقة التحديث مع بعد الصور على خلفية الرسيفر
المفضلات