أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
قصيده بعنوان (( ضــــي الـــنهار )) ********** ارجع ياعمري ياضي النهار ارجع ياللي قايد في القلب نار سنيني وحياتي وعمري فداك بحبك حبيبي وروحي معاك بحبك لأني قلبي هواك سنيني اللي كا نت رحلة عذاب وعايش في همي وضاع الشباب ارجع بلاش كتر الغياب بحبك وأحلف برب العباد ارجع ياعمري يا ضي النهار كفايه ماراحت مني السنين وعايش حياتي في آه و آنين وصورتك قصادي في ليلي الطويل ارجع كفايه يا ضي النهار تعالا وغير سنين المرار وقلبي معاك وطال الإنتظار عشانك ياعمري اعدي البحور تعالا وغير ظلامي بنور رساله حزينه مابين السطور ارجع ياعمري ياضي النهار
كلمات رائعه مشكور يا غالي
مــشكور يــا غــاالــي عـــمــلاق بكل شيئ أبــو العوف
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات