المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : استفسار بخصوص ريسفر infinity 9977

كرم المرسى
03-04-2017, 05:43 AM
الريسفر جاى عليه ملف iptv ومش عارف اشغله علما بان الجهاز واصل بالنت وكله تمام والنت عندى 2 ميجا ومعايا كود التفعيل فارجو من حضرتكم المساعده واين اضع كود التفعيل ارجو المساعده ومعرفه كل شى عن الجهاز

حازم بدر
03-04-2017, 02:48 PM
ضع الكود على اشتراك paliptv&hdiptv الجهاز ممتاز جدا ولكنك بحاجه لزيادة سرعة النت

كرم المرسى
03-04-2017, 03:52 PM
ضع الكود على اشتراك paliptv&hdiptv الجهاز ممتاز جدا ولكنك بحاجه لزيادة سرعة النت

شكرا لمتابعه حضرتك ياغالى .. انا وضعت الكود على اشتراك hdiptv واشتراك paliptv وضغط على كلمه GO الموجوده جنب رقم التفعيل بيقلى انتظر من فضلك وبعدين يجيلى رساله بتقول cant get data from server .. ولو وضعت رقم التفعيل على اشتراك اى واحده فيهم سواء paliptv او hdiptv وضغط عليها اوك ما بيظهرش قنوات وبيجيلى رساله بتقلى failed to downlode list مش عارف فيه ايه مع العلم ان صاحبه بيقلى انا شاريه من الاردن والبائع قله عليه سيرفر وعليه iptv ولما جربته كما زكرت لحضرتك ان اiptv مش شغاله ومافيش قنوات بتظهر على اى اشتراك من ملف iptv وحتى لما جربت السرفر الى جاى على الجهاز بردو ما عملش اتصال جربت سرفر من عندى اشتغل تمام كل الى عاوزه دلوقتى انى اشغل ملف iptv منتظر رد حضرتك وشاكر جدا لمساعده حضرتك

خالد العشوش
03-04-2017, 04:55 PM
شكرا لمتابعه حضرتك ياغالى .. انا وضعت الكود على اشتراك hdiptv واشتراك paliptv وضغط على كلمه go الموجوده جنب رقم التفعيل بيقلى انتظر من فضلك وبعدين يجيلى رساله بتقول cant get data from server .. ولو وضعت رقم التفعيل على اشتراك اى واحده فيهم سواء paliptv او hdiptv وضغط عليها اوك ما بيظهرش قنوات وبيجيلى رساله بتقلى failed to downlode list مش عارف فيه ايه مع العلم ان صاحبه بيقلى انا شاريه من الاردن والبائع قله عليه سيرفر وعليه iptv ولما جربته كما زكرت لحضرتك ان اiptv مش شغاله ومافيش قنوات بتظهر على اى اشتراك من ملف iptv وحتى لما جربت السرفر الى جاى على الجهاز بردو ما عملش اتصال جربت سرفر من عندى اشتغل تمام كل الى عاوزه دلوقتى انى اشغل ملف iptv منتظر رد حضرتك وشاكر جدا لمساعده حضرتك
مشكله في الانترنت خاصتك

كنزي2009
11-12-2017, 06:35 PM
وانا عندي نفس المشكله بعد اخر تحديث بضله انتظار او بيعطيني the code is suspended مع اني ارجعت للاصدار السابق ونفس المشكله واذا بحاول انزل اخر اصدار من النت بنرل نفس الإصدار السابق بحثت على الاصدار الاخير بتاريخ 29/11/2017 على النت وما لقيته الشيرنج شغال هاها شغال بلاتينيوم شغال ما عدا اهم اشتراكين pal iptv وال pal vod ارحو الحل

Dido169
03-03-2018, 12:55 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عندي جهاز انفنيتي بس مشكلة بعلق واحيانا بتفرج على فلم فجأة بوقف واذا رجعت لنفس القناة بتلاقي فلم ثاني شو الحل مع التعليق

Dido169
03-03-2018, 01:00 PM
وكثير بدخل مكتبة الافلام ما بتشتغل pal movie وبعد كم يوم ترجع تشتغل .