المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الاغبياء والمساطيل خطهم واحد

محمد الصمادي
07-05-2011, 11:51 AM
* غبي اتقدم لواحدة قالتله اسفة جوايا شخص ثاني قالها بلاش فلسفةمعي و قولى انك حامل من البداية .

* مرة واحد مسطول مروح البيت وصار الو ساعة مش عارف يفتح الباب زوجته من البلكونة بتقول له ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب.....

* غبي بتمدحه خطيبته وتقول له: أنت بطل شجاع وفارس الفرسان.قالها:طب تعرفى كمان إني كنت شهيد في حرب معركة الكرامه ؟

* اثنين مساطيل ركبوا باص كبير بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كم؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة وصل

* عريس سكران على الآخر في يوم عرسه ..بعد المعازيم ماروحوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة الي صارت اليوم رايحين ينسوا حدا!

* ضابط شرطه متقاعد جديد كان بيدق مسمار في الحيطه فوقع المسمار منه فقال للمسمار تعال ما جاش، تعال ما جاش، قام رمى شويه مسامير عليه وقالهم…هاتووووووه

* مرة واحد غبي ضاعت محفظته راح الشرطه عمل تبليغ عنها قاله الضابط ماتقلق يابطل رايحين نجيبها من تحت الأرض وبعد ما خرج من المخفر شاف العمال بيحفروا لخط مياة راح قايلهم الهمة يارجال لونها اسود واكراميتكم عندي.......

* مرة اصحاب اثنين قاعدين على القهوة واحد بيقول للثاني فيك من يكتم السر ، قال له فى بير ، قالة بصراحة محتاج عشرة دنانير قام التاني لف وجهه وقال ولا كأنى سمعت حاجة سرك في بير

Raed Saadeh
07-05-2011, 02:05 PM
هههههه حلوين ..

محمد ابوزيد
07-05-2011, 02:59 PM
هههههههههههههههه مشكور حلوات